HTML

Akadémia Média Kommentek

egy hely, ahol az akadémiáról megjelenteket kommenteljük, tudománykommunikációs önszorgalomból

Friss topikok

  • gerzsonbácsi: FGy_SciCom: köszönöm az őszinte választ. Sajnos számítottam rá. (2008.03.25. 23:48) Ki fejtse a borsót?
  • fiatalkutato: Örülök, hogy van még itt élet! Amikor pályázatokról beszéltem, természetesen én is úgy gondoltam,... (2008.03.22. 17:57) A magányos dominó esete a tényekkel
  • redeys: Továbbra is foglalkoztatja a Heti Válasz szerkesztőit és olvasóit egyaránt a téma: a lap február 2... (2008.02.29. 13:01) (Meg)idézett kutatók

HVG IT/Tudomány

Nincs megjeleníthető elem

Népszabadság Tudomány

Nincs megjeleníthető elem

BBC Science/Nature

Nincs megjeleníthető elem

The Economist

Nincs megjeleníthető elem

CNN Tech

Nincs megjeleníthető elem

Akadémia/Média

Utolsó kommentek

  • gerzsonbácsi: FGy_SciCom: köszönöm az őszinte választ. Sajnos számítottam rá. (2008.03.25. 23:48) Ki fejtse a borsót?
  • FGy_SciCom: Fiatalkutato: erre nem tudok válaszolni, de az biztos, hogy ha teljesítményelvárás nélkül alkalm... (2008.03.25. 22:25) Ki fejtse a borsót?
  • gerzsonbácsi: Tanulva a hibámból, hogy hosszúak a kommentjeim, csak egy kérdést ismétlek meg az előző hozzászólá... (2008.03.24. 21:38) Ki fejtse a borsót?
  • gerzsonbácsi: Brigyo: bár időközben már rátaláltam, én is köszönöm az információt. (2008.03.24. 18:41) Ki fejtse a borsót?
  • wos1900: Kösz az infót brigyo! Mindent elmond a viszonyokról hogy az Indexre kell átköltöznie az MTA-ról sz... (2008.03.24. 15:22) Ki fejtse a borsót?
  • Utolsó 20

Centre National de la Recherche Scientifique

2008.02.11. 08:04 FGy_SciCom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mtamediakomment.blog.hu/api/trackback/id/tr47334503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása